Освітня програма. Нормативно - правова база
В освітньому процесі закладу реалізується зміст інваріантної та варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти за комплексними та парціальними програмами.
Освітня програма:
Базовий компонент дошкільної освіти
Комплексна освітня програма:
Українське дошкілля. Програма розвитку дитини дошкільного віку.
Парціальні освітні програми:
Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (автор – М.Єфименко).
Музично-казкові намистинки: оздоровчо-освітня програма з дітьми четвертого року життя (авторський колектив – І.Трофінченко, І.Малашевська та ін.).
Скарбниця моралі. Парціальна програма з морального виховання дітей дoшкільного віку.
Напрям діяльності |
Нормативно-правові документи |
Діловодство в закладі дошкільної освіти |
Національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (наказ ДП «Український науково-дослідний i навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 № 144) |
Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (наказ Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5) |
|
Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах (наказ МОН від 01.10.2012 № 1059): ті пункти, що не суперечать ДСТУ 4163:2020 та Наказу Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 |
|
Діяльність закладу дошкільної освіти |
Стаття 11 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-III |
Положення про заклад дошкільної освіти (постанова КМУ від 12.03.2003 № 305 у редакції постанови КМУ від 27.01.2021 № 86) |
|
Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік (лист МОН від 07.07.2021 № 1/9-344) |
|
Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році (лист МОН від 10.08.2021 № 1/9-406) |
|
Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19) (постанова МОЗ від 22.09.2020 № 55) |
|
Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину (лист МОН від 23.04.2020 № 1/9-219) |
|
Діяльність методичного кабінету |
Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти (наказ МОН від 16.04.2018 № 372) |
Організація освітнього процесу |
Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності (наказ МОН від 20.04.2015 № 446) |
Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах» (лист МОН від 02.09.2016 № 1/9-454) |
|
Інструктивно-методичні рекомендації «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах» (лист МОН від 02.09.2016 № 1/9-456) |
|
Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами (лист МОН від 20.10.2016 № 1/9-561) |
|
Щодо надання додаткових освітніх послуг в дошкільних навчальних закладах (лист МОН від 23.11.2015 № 1/9-560) |
|
Зміст освітньої роботи з дітьми |
Базовий компонент дошкільної освіти (наказ МОН від 12.01.2021 № 33) |
Щодо методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти (лист МОН від 16.03.2021 № 1/9-148) |
|
Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році (лист МОН від 09.08.2021 № 1/9-404) |
|
Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти (лист МОН від 09.12.2019 № 1/9-750) |
|
Інклюзивна освіта дітей |
Стаття 19 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII |
Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти (наказ МОН України від 08.06.2018 № 609) |
|
Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (постанова КМУ від 10.04.2019 № 530) |
|
Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти (лист МОН від 25.06.2020 № 1/9-348) |
|
Моніторинг якості освіти |
Порядок проведення моніторингу якості освіти (наказ МОН від 16.01.2020 № 54) |
Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері дошкільної освіти (наказ МОН від 05.08.2019 № 1070) |
|
Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти (наказ Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71) |
|
Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти (лист МОН від 12.12.2019 № 1/9-765) |
|
Тарифікаційний список педагогічних працівників |
Інструкція про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти (наказ МОН від 15.04.1993 № 102) |
Щодо педагогічного навантаження практичного психолога закладу дошкільної освіти комбінованого типу зі спеціальними та інклюзивними групами (лист МОН від 09.11.2020 № 6/1340-20) |
|
Атестація педагогічних працівників |
Стаття 32 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-III |
Типове положення про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН від 06.10.2010 № 930) |
|
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (постанова КМУ від 21.08.2019 № 800) |
Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) (наказ МОН від 31.03.2021 № 397) |
|
Про затвердження типових програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти щодо запобігання проявам насильства (наказ МОН від 30.09.2020 № 1214) |
|
Про затвердження типових програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників (наказ МОН від 23.04.2021 № 457) |
|
Безпека життєдіяльності |
Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти (лист МОН від 14.02.2019 № 1/11-1491) |